Zľava do 30% pri predplatení online!
                                                      Zmluvne podmienky
                                                   
1) Objednanie vyletu prostrednictvom webovej stranky ahojalanya.sk v ASI TURIZM cestovnej kancelarii je predmetom povinnosti zavaznej platby, pokial vylet nie je zruseny v sulade s nasimi storno podmienkami.
2) Touroperatorom je ASI TURIZM, cestovna kancelaria so sidlom v Turecku, adresa: Sararesay Mah. Haci Hamdioglu Cd. 23/1 07 400 Alanya. 
Licencne cislo organizatora A 7283 alebo dodavatelov spolupracujucich s nami.
3) Online platby su vybavovane polskou spolocnostou TUR-TUR Agata Bromberek Uyar.
4) Objednavku na nasom webe je mozne uhradit vopred (uplnou alebo ciastocnou platbou) bankovym prevdom, elektronickymi platbami, kreditnou kartou alebo priamo v Turecku po prichode do vasho hotela - v hotovosti.
5) Ceny na webovych strankach su brutto ceny.
6) Vsetky podrobnosti objednavky su odslane e-mailom alebo su dostupne na pouzivatelskom paneli na webovej stranke.
7) Po odoslani platby, samostatny e-mail je zaslany s odkazom na stiahnutie listkov.
8) Po prichode do Turecka, prosim kontaktujte nas prostrednictvom sms / e-mailu / telefonu and uvedte cislo vasej objednavky. Vdaka tomu, my budeme vediet, ze ste sa uz ubytvovali vo vasom hoteli, tak ako bolo povodne naplanovane.
9) Casy vyzdvihnutia uvedene na listku alebo rezervacii, sa mozu zmenit.
Ak sa zmenia, my vas budeme informovat den pred konanim samotneho vyletu.

10) V den odchodu na vylet, prosim cakajte v dohodnutom case pred vasim hotelom
(alebo na inom mieste dohodnutom s nami).
11) Na vylet vas vyzdvihnu iba s platnym zakupenym listkom (vytlacenym alebo zobrazenym vo vasom telefone)!
12) Autobus moze mat meskanie 15-20 min. Po uplynuti tohto casu, prosim kontaktujte nas ihned prostrednictvom zaslania sms spravy alebo telefonicky, v noci alebo skoro rano!
13) Nase vylety su organizovane anglicky hovoriacim sprievodcom alebo v medzinarodnych skupinach. Informacie o sprievodcoch najdete v popise konkretneho vyletu.

14) Pocas vyletu nasledujte prosim odporucania sprievodcu.
15) Dodatocne poistenie je zahrnute vo vyletoch sportoveho charakteru (potapanie, rafting). Avsak, majte na pamati, ze ziadne poistenie nepokryva poistne udalosti pod vplyvom alkoholu!
 
16) Ak ucastnik trpi na nejake chronicke ochorenie, mal by sa dodatocne pripoistit, inak sa vyletu zucastunuje na vlastne riziko.
 
17) Detom do 6 rokov, ktore sa zucastnia vyletu zdarma, nie je garantovane jedlo(samozrejme, deti mozu jest so svojimi rodicmi). V pripade, ze nie je volne miesto v autobuse, tieto deti sedia na lone svojich rodicov. Pri dlhsich vyletoch (Kappadokia, Pamukkale atd.) vam odporucame kupit pre dieta samostatne miesto v autobuse (mozete si to zakupit pri rezervacii).
 
18) Fakultativny vylet do Kapadokie: ucastinici, ktori sa ho zucastnia sami, su povinni zaplatit priplatok 10,-€ za jednolozkovu izbu.
 
19) Vynakladame velke usilie na to, aby fakultativne vylety, ktore ponukame priniesli iba pozitivne zazitky. Z toho dovodu sme otvoreni, akymkolvek navrhom a zalezi nam na nazoroch nasich klientov. Vsetky pripomienky a staznosti, by mali byt ihned hlasene sprievodcovi pocas vyletu alebo Alanya Online kancelarii po absolvovani vyletu, aby nasa kancelaria mala moznost odpovedat na vase staznosti este pocas vasho pobytu v Turecku!
 
20) ZRUSENIE OBJEDNANEHO A ZAPLATENEHO FAKULTATIVNEHO VYLETU viac ako 24 hodin pred dohodnutym terminom je mozne zmenit datum, vylet, pocet osob a odstupit s plnou refundaciou. Menej ako 24 hodin pred vyletom a v den konania vyletu, zaplatena suma nemoze byt vratena spat! Jedinou vynimkou je nahle ochorenie potvrdene lekarskym dokumentom. Nevratime vam naklady za vylet, ktoreho ste sa nezucastnili bez predchadzajuceho informovania kancelarie! Jedna vynimka: Nevraciame zalohu zaplatenu za fakultativny vylet do Istanbulu (pretoze po obdrzani zalohy nakupujeme letenky pre vas a na tie sa nevztahuje zrusenie vyletu).
 
 
21) ZRUSENIE OBJEDNANEHO A NEZAPLATENEHO FAKULTATIVNEHO VYLETU v pripade viac ako 24 hodin pred dohodnutym terminom konania vyletu mozete dany vylet zrusit, zmenit datum vyletu alebo samotny vylet, eventualne pocet ludi. ALE dohodnuty poplatok je bezpodmienecne nutne uhradit ak chcete zrusit vylet menej ako 24 hodin pred konanim vyletu alebo v den odchodu na vylet. Bez ohladu na dovod zrusenia vyletu, pamatajte ze vase miesto mohli vyuzit ini turisti. Prosim, tiez respektujte nasu pracu a informujte nas o zruseni fakultativneho vyletu co najskor!
 
22)  ZRUSENIE FAKULTATIVNEHO VYLETU KANCELARIOU: mame pravo zrusit vsetky potvrdene rezervacie za kazdych okolnosti, z dovodu nedostatocneho poctu ucastnikov, tiez v pripadoch takzvanej vyssej moci (nepokoje, strajky, prirodne katastrofy a ine udalosti, ktore nie su pod nasou kontrolou). V pripade potreby zrusenia fakultativneho vyletu, zmeny vyletu alebo ak nemozeme zarucit rezervovany vylet, vratime vam zaplatene peniaze alebo vam ponukneme aleternativny termin alebo iny fakultativny vylet.
 
23) ZMENA PROGRAMU FAKULTATIVNEHO VYLETU ALEBO ZMENA CASTI PROGRAMU:  Mame pravo zmenit urcitu cast programu fakultativneho vyletu z organizacnych dovodov. Zaroven mozeme zmenit poradie navstivenych bodov. Taketo zmeny su vzdy diktovane obavou o spokojnost turistov, nikdy to nie su nase rozmary. V takom pripade, nahradime zruseny bod inym bodom s podobnou atraktivitou ( napr. ina restauracia, iny vyhliadkovy bod, iny vodopad). Moze sa stat, ze o tejto zmene vas budeme informovat pocas vyletu, ak sme neboli schopni zmenu predvidat skor.
 
24) Alanya Online nie je zodpovedna za ziadne nakupy (predmety, CD alebo fotografie) zakupene pocas vyletov od nasich dodavatelov. Staznosti by mali byt adresovane priamo osobam ponukajucim takyto druh sluzieb.
 
25) Zastupca Alanya Online smie fotografovat a filmovat klientov pocas vyletov. Vyhradzujeme si pravo pouzivat tieto materialy na reklamu a propagaciu nasich sluzieb bez ziskania dodatocneho pisomneho suhlasu.
Zaroven mame pravo na citaciu komentov a vyhlasenia klientov, ktore su tiez zahrnute v prieskumoch alebo e-mailoch zaslanych nam, na propagacne a reklamne ucely nasich sluzieb.
26) STAZNOSTI
Akekolvek rezervacie alebo staznosti by mali byt nahlasene najlepsie pocas vyletu, alebo ihned po absolvovani vyletu, aby sme mohli na ne co najrychlejsie reagovat.
Cim neskor nas budete kontaktovat, tym problematickejsie vam budeme vediet pomoct. Pamatajte, ze do organizacie vyletov je zapojenych mnoho ludi vratane obchodnych partnerov, soferov atd.
Akekolvek vase pripomienky su pre nas velmi cenne, pomahaju nam lepsit sa k lepsiemu.

Vopred Vam dakujeme za spolupracu!

Kontakt: ahojalanya@gmail.com
 
 
pay with iyzico methods