1) Objednanie výletu prostredníctvom webovej stránky ahojalanya.sk v ASI TURIZM cestovnej kancelárii je predmetom povinnosti záväznej platby, pokiaľ výlet nie je zrušený v súlade s našimi storno podmienkami.
2) Touroperátorom je ASI TURIZM, cestovná kancelária so sídlom v Turecku, adresa: Sararesay Mah. Haci Hamdioglu Cd. 23/1 07 400 Alanya.
Licenčné číslo organizátora A 7283 alebo dodávateľov spolupracujúcich s nami.
3) Online platby sú vybavované poľskou spoločnosťou TUR-TUR Agata Bromberek Uyar.
4) Objednávku na našom webe je možné uhradiť vopred (úplnou alebo čiastočnou platbou) bankovým prevodom, elektronickými platbami, kreditnou kartou alebo priamo v Turecku po príchode do vášho hotela - v hotovosti.
5) Ceny na webových stránkach sú brutto ceny.
6) Všetky podrobnosti objednávky sú odoslané e-mailom alebo sú dostupné na používateľskom paneli na webovej stránke.
7) Po odoslaní platby, samostatný e-mail je zaslaný s odkazom na stiahnutie lístkov.
8) Po príchode do Turecka, prosím kontaktujte nás prostredníctvom SMS / e-mailu / telefónu a uveďte číslo vašej objednávky. Vďaka tomu, my budeme vedieť, že ste sa už ubytvovali vo vašom hoteli, tak ako bolo povodne naplanovane.
9) Časy vyzdvihnutia uvedené na lístku alebo rezervácií, sa môžu zmeniť.
Ak sa zmenia, my vás budeme informovať deň pred konaním samotného výletu.
10) V deň odchodu na výlet, prosím čakajte v dohodnutom čase pred vašim hotelom
(alebo na inom mieste dohodnutom s nami).
11) Na výlet vás vyzdvihnú iba s platným zakúpeným lístkom (vytlačeným alebo zobrazeným vo vašom telefóne)!
12) Autobus môže mať meškanie 15-20 min. Po uplynutí tohto času, prosím kontaktujte nás ihneď prostredníctvom zaslania sms správy alebo telefonicky, v noci alebo skoro ráno!
13) Naše výlety sú organizované v sprievode česky, slovensky alebo anglicky hovoriacich sprievodcov alebo v medzinárodných skupinách. Informácie o sprievodcoch nájdete v popise konkrétneho výletu.
14) Počas výletu nasledujte prosím odporúčania sprievodcu.
15) Dodatočné poistenie je zahrnuté vo výletoch športového charakteru (potápanie, rafting). Avšak, majte na pamäti, že žiadne poistenie nepokrýva poistné udalosti pod vplyvom alkoholu!
16) Ak účastník trpí na nejaké chronické ochorenie, mal by sa dodatočne pripoistiť inak sa výletu zúčastňuje na vlastné riziko.
17) Deťom do 6 rokov, ktoré sa zúčastnia výletu zdarma, nie je garantované jedlo (samozrejme, deti môžu jesť so svojimi rodičmi). V prípade, že nie je voľné miesto v autobuse, tieto deti sedia na lone svojich rodičov. Pri dlhších výletoch (Kappadokia, Pamukkale atď.) vám odporúčame kúpiť pre dieťa samostatné miesto v autobuse (môžete si to zakúpiť pri rezervácii).
18) Fakultatívny výlet do Kapadókie: účastníci, ktorí sa ho zúčastnia sami, sú povinní zaplatiť príplatok 10,-€ za jednolôžkovú izbu.
19) Vynakladáme veľké úsilie na to, aby fakultatívne výlety, ktoré ponúkame priniesli iba pozitívne zážitky. Z toho dôvodu sme otvorení, akýmkoľvek návrhom a záleží nám na názoroch našich klientov. Všetky pripomienky a sťažnosti, by mali byt ihneď hlásené sprievodcovi počas výletu alebo Alanya Online kancelárii po absolvovaní výletu, aby naša kancelária mala možnosť odpovedať na vaše sťažnosti ešte počas vášho pobytu v Turecku!
20) ZRUŠENIE OBJEDNANÉHO A ZAPLATENÉHO FAKULTATÍVNEHO VÝLETU viac ako 24 hodín pred dohodnutým termínom je možné zmeniť dátum, výlet, počet osôb a odstúpiť s plnou refundáciou. Menej ako 24 hodín pred výletom a v deň konania výletu, zaplatená suma nemôže byť vrátená späť! Jedinou výnimkou je náhle ochorenie potvrdené lekárskym dokumentom. Nevrátime vám náklady za výlet, ktorého ste sa nezúčastnili bez predchádzajúceho informovania kancelárie! Jedna výnimka: Nevraciame zálohu zaplatenú za fakultatívny výlet do Istanbulu (pretože po obdržaní zálohy nakupujeme letenky pre vás a na tie sa nevzťahuje zrušenie výletu).
21) ZRUŠENIE OBJEDNANÉHO A NEZAPLATENÉHO FAKULTATÍVNEHO VÝLETU v prípade viac ako 24 hodín pred dohodnutým termínom konania výletu môžete daný výlet zrušiť, zmeniť dátum výletu alebo samotný výlet, eventuálne počet ľudí. ALE dohodnutý poplatok je bezpodmienečne nutné uhradiť ak chcete zrušiť výlet menej ako 24 hodín pred konaním výletu alebo v deň odchodu na výlet. Bez ohľadu na dôvod zrušenia výletu, pamätajte, že vaše miesto mohli využiť iní turisti. Prosím, tiež rešpektujte našu prácu a informujte nás o zrušení fakultatívneho výletu čo najskôr!
22) ZRUŠENIE FAKULTATÍVNEHO VÝLETU KANCELÁRIOU: máme právo zrušiť všetky potvrdené rezervácie za každých okolností, z dôvodu nedostatočného počtu účastníkov, tiež v prípadoch takzvanej vyššej moci (nepokoje, štrajky, prírodné katastrofy a iné udalosti, ktoré nie sú pod našou kontrolou). V prípade potreby zrušenia fakultatívneho výletu, zmeny výletu alebo ak nemôžeme zaručiť rezervovaný výlet, vrátime vám zaplatené peniaze alebo vám ponúkneme alternatívny termín alebo iný fakultatívny výlet.
23) ZMENA PROGRAMU FAKULTATÍVNEHO VÝLETU ALEBO ZMENA ČASTI PROGRAMU: Máme právo zmeniť určitú časť programu fakultatívneho výletu z organizačných dôvodov. Zároveň môžeme zmeniť poradie navštívených bodov. Takéto zmeny sú vždy diktované obavou o spokojnosť turistov, nikdy to nie sú naše rozmary. V takom prípade, nahradíme zrušený bod iným bodom s podobnou atraktivitou ( napr. iná reštaurácia, iný vyhliadkový bod, iný vodopád). Môze sa stať, že o tejto zmene vás budeme informovať počas výletu, ak sme neboli schopní zmenu predvídať skôr.
24) Alanya Online nie je zodpovedná za žiadne nákupy (predmety, CD alebo fotografie) zakúpené počas výletov od našich dodávateľov. Sťažnosti by mali byt adresované priamo osobám ponúkajúcim takýto druh služieb.
25) Zástupca Alanya Online smie fotografovať a filmovať klientov počas výletov. Vyhradzujeme si právo používať tieto materiály na reklamu a propagáciu našich služieb bez získania dodatočného písomného súhlasu.
Zároveň máme právo na citáciu komentárov a vyhlásenia klientov, ktoré sú tiež zahrnuté v prieskumoch alebo e-mailoch zaslaných nám, na propagačné a reklamné účely našich služieb.
26) SŤAŽNOSTI
Akékoľvek rezervácie alebo sťažnosti by mali byt nahlásené najlepšie počas výletu, alebo ihneď po absolvovaní výletu, aby sme mohli na ne čo najrýchlejšie reagovať.
Čím neskôr nás budete kontaktovať, tým problematickejšie vám budeme vedieť pomôcť. Pamätajte, že do organizácie výletov je zapojených mnoho ľudí vrátane obchodných partnerov, šoférov atď.
Akékoľvek vaše pripomienky sú pre nás veľmi cenné, pomáhajú nám sa zlepšovať.
Vopred Vám ďakujeme za spoluprácu!
Kontakt: ahojalanya@gmail.com